دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ - ۱۳:۱۸
نظرات: ۰
۰
-
تداوم تردد دریایی هرمزگان در شرایط جنگی با جابه‌جایی ۲۶۵ هزار مسافر

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان از تداوم خدمات‌رسانی در مسیرهای دریایی مرکز استان به جزایر هرمز و قشم در شرایط خاص جنگی خبر داد.

به گزارش اطلاعات آنلاین، حمیدرضا محمدحسینی تختی اعلام کرد از ابتدای جنگ تحمیلی در ۹ اسفندماه ۱۴۰۴ تا ۲۵ خردادماه ۱۴۰۵، در مجموع ۲۶۵ هزار و ۴۵۹ نفر مسافر در مسیرهای بندر شهید حقانی بندرعباس به بندر شهیده فاطمه نیک جزیره هرمز و بندر شهید ذاکری جزیره قشم جابه‌جا شدند.

حمیدرضا محمدحسینی تختی در این خصوص افزود: این میزان جابه‌جایی مسافر طی ۳ هزار و ۹۷۹ سرویس دریایی انجام شده و با وجود شرایط خاص ناشی از جنگ، خدمات حمل‌ونقل دریایی مسافری در این مسیرها متوقف نشد.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان حوزه‌های مختلف سازمانی، بخش خصوصی و به ویژه خدمه و کارکنان شناورها اظهار داشت: استمرار خدمات‌رسانی به مردم و ساکنان جزایر هرمز و قشم در آن مقطع زمانی حاصل فداکاری، مسئولیت‌پذیری و جانفشانی تمامی دست‌اندرکاران این حوزه بود که با وجود مخاطرات و تهدیدهای موجود، وظیفه خدمت‌رسانی به شهروندان را در اولویت قرار دادند.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق استان هرمزگان با اشاره به کاهش محسوس سفرهای دریایی در ایام جنگ گفت: بدیهی است که در آن شرایط، ترددهای مسافری در مرکز استان هرمزگان با کاهش چشمگیری مواجه شد و خطرات و مخاطرات متعددی نیز وجود داشت، اما با رعایت کامل ملاحظات امنیتی و ایمنی، خدمات حمل‌ونقل دریایی ادامه یافت.

محمدحسینی تختی خاطرنشان کرد: متناسب با شرایط ویژه آن دوره، تدابیر و الزامات جدیدی از جمله کاهش ساعات و زمان ارائه خدمات، بازنگری در برنامه‌های تردد و اجرای دستورالعمل‌های خاص ایمنی و امنیتی در دستور کار قرار گرفت تا ضمن حفظ ایمنی مسافران و شناورها، ارتباط دریایی جزایر با مرکز استان بدون وقفه تداوم داشته باشد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی